mandag 9. juni 2008

DAG 3

I dag kunne eg ha mumla noko om klinten og kveiten her, men så lenge Jens Johan er den einaste som fekk poeng i begge kampane, og den einaste som har fått poeng i alle kampane i EM, er det litt uklart kven som er klint og kven som er kveit. For å streka under at dette var ein honkytonkdag fekk like godt Frode poeng.

11 poeng: Kukola
8 poeng: Bodvar, Kjetil
7 poeng: Gjert, Torstein
6 poeng: Arnfinn, Biff Loman, Jens Johan
5 poeng: Magnus
3 poeng: Christel, Frode
2 poeng: Mads, Odd Martin
-4 poeng: Eirik
-6 poeng: Marit


Eirik og Marit starta med ti minuspoeng kvar.

Fristen for å melda inn dekknamn går sikkert snart ut, forresten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

strategien min fungerer.

Anonym sa...

Kvar finn eg poengreglane? Om eg ikkje får poeng for både o-o og 3-0, er det mogleg eg må bytte dekknamn.ssdsbps

guffen sa...

Du kunne fått poeng for 3-0 viss du hadde tippa det.